czwartek, 8 września 2016

Sephora Rouge Mat - matowe pomadki.

Witajcie,

Przygotowałam dla Was post o nowości marki Sephora - pomadkach matowych. Boom na maty w pełni, sama bardzo je lubię, mam wiele matów różnych marek o różnych konsystencjach. 
Czy nowość Sephory przypadła mi do gustu? Dowiecie się czytając dalej.




Producent chcąc wyróżnić swoje pomadki spośród innych mówi o nich, że są "najbardziej nawilżającymi z pomadek Sephora. Pierwsze ultra matowe pomadki do ust Sephora, która nawilżają przez 8 godzin, aby odżywić usta niewiarygodnym z efektem „soft touch”."

Pomadki mają bardzo przyjemną konsystencję, są piankowo - masełkowe. Nakładają się bardzo łatwo, równo. Produkt przyjemnie nosi się na ustach, bez uczucia ściągnięcia i pękania. Schodzi równomiernie, nie zjada się podczas mówienia, oblizywania się, a nawet pocałunków.  
Po aplikacji warto odcisnąć usta w chusteczkę, aby pozbyć się nadmiaru produktu. To sprawi, że pomadka będzie bardziej trwała, a dodatkowo stanie się niewyczuwalna. Zniknie uczucie masełka na ustach. Do tych pomadek przekonałam już nie jedną kobietę z grona tych, które nie lubią nosić na ustach produktów kolorowych. Przejeżdżając palcem po ustach z odciśniętą pomadką okazuje się, że są one niesamowicie gładkie. 


Producent wspomina o 8 godzinach trwałości. Jeśli nie jecie i nie pijecie przez 8 godzin to na pewno się utrzyma, aczkolwiek po jedzeniu tłustych potraw warto ją delikatnie poprawić w celu przywrócenia ładnego matu.


Producent obiecuje nam długotrwałe nawilżanie przez 8 godzin. Nie zauważyłam takiego efektu, aczkolwiek nie jest to dla mnie minusem. Moim zdaniem za odpowiedni poziom nawilżenia odpowiadają pomadki nawilżające, ochronne i balsamy do ust, absolutnie nie wymagam tego od matowych pomadek. Ważne dla mnie są by nie ściągały i były trwałe. Te właśnie takie są. 


Kolory które posiadam to n°04 F.A.B.U.L.O.U.S 

 (róż idealnie pasujący na każdą okazję)
 i n°25 Boy Oh Boy! (typowy, neutralny nudziak).
 Cena pomadki to 45 zł, ale warto polować na promocje, które jak wiadomo w Sephora występują często. 



Jedynym poważnym zarzutem jaki mam jest opakowanie. Choć ładne i przyjemne w dotyku, bardzo łapią brud i ciężko je doczyścić. 

Jestem pewna, że na kolejnej promocji upoluję większą ilość kolorów. Jest w czym wybierać.

Lubicie matowe pomadki? Jakie są Waszymi ulubionymi?


30 komentarzy:

  1. Wybrałaś przepiękne odcienie, jestem bardzo ciekawa nowych szminek Sephory. Wszystkie cztery wykończenia wyglądają kusząco!

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne kolory pomadek, z pewnością świetnie prezentują sie na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do obserwowania mojego profilu na fb, tam niebawem pokażę je na klientkach :)

      Usuń
  3. A ja nadal szukam pomadki idealnej... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne odcienie :) mam 6 i niebawem pokażę je na blogu, bo pomadki Sephora ma bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba się skusze ,pobuszuje w kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne kolory. Uwielbiam matowe pomadki.
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybrałaś przepiękne odcienie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się wybrać kolory pasując do każdego typu urody :)

      Usuń
  9. Akurat szukam pomadki nawilżającej, może wypróbuję :) Kolory świetne...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają super chyba się skusze

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealny nudziak, ostatnio uwielbiam takie brązowe pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię matowe pomadki, więc z pewnościa kiedyś i ta z Sephory wpadnie w moje łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne pomadki, jak zużyje nadmiar swoich na pewno się nimi zainteresuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolory:) bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś nie mogę się przekonać do produktów tej marki mimo to że spotykam się z bardzo dobrymi opiniami. Mi jakoś nie podchodzą.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cảm ơn bạn rất nhiều vì những thông tin có thể hữu ích cho chúng ta lời chào sức khỏe luôn


    Obat Leukimia

    Obat Herbal Kista

    Zahra Herbal

    Obat Jantung Bocor

    Obat Penyubur Kandungan

    OdpowiedzUsuń
  17. wygladaj ciekawie ale ja musze miec cos blyszczacvego choc odrobine:)ale na mat mozna zawsze dac blyszcvzyk:)

    OdpowiedzUsuń