wtorek, 24 czerwca 2014

Bodetko Lash - efekt po miesiącu stosowania.


Witajcie, 

Miesiąc temu rozpoczęłam kurację na rzęsy z Bodetko Lash Postanowiłam pokazać Wam pierwsze efekty.



Zacznę jednak od tego, że odżywka ta wygląda bardzo elegancko, a jej cena jest równie elegancka - 189 zł za 3 ml produkt. Odstrasza? Spokojnie. To produkt naprawdę bardzo wydajny i wierzę w to, że starczy jak zapewnia producent na 6 miesięcy stosowania. 


Skład odżywki jest fajny, ponieważ już na drugim miejscu ma składnik odpowiadający za porost rzęs.


Niestety Bimatoprost (Lumigan) jest substancją, która stymuluje cebulki poprzez ich podrażnienie. Składnik ten może również podrażniać oczy, spowodować ich suchość, pieczenie i zaczerwienienie. Zdecydowanie odradzam stosowania tego produktu (jak i wszystkich innych odżywek posiadających ten składnik) osobom o oczach wrażliwych. 

Co mówi nam jeszcze producent?


Aplikacja jest bardzo wygodna, a konsystencja przyjemna. Nic nie wpływa do oka i nie spływa z pędzelka. Nie pozostają białe ślady, produkt jest zupełnie niewidoczny.


Produkt stosuję od miesiąca a oto efekty.

 Przed rozpoczęciem kuracji. 
Pierwszy miesiąc kuracji. 

Efekty są widoczne, zwłaszcza gdy wytuszuję rzęsy. Rzęsy są gęściejsze. Czy dłuższe? Troszkę tak. Przyznam, że spodziewałam się bardziej spektakularnych efektów.

Daję odżywce szansę. Będę stosowała ją, aż do zużycia opakowania. 


Za miesiąc znów pokażę aktualizację. Trzymajcie kciuki. 

Stosowałyście tę odżywkę? Jakie dała u Was efekty? 

64 komentarze:

  1. Szczerze nie widać jakoś specjalnie efektów ale może będzie coraz lepiej :)

    zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zagęszczenie jest, tak jak wspomniałam widoczne zwłaszcza przy wytuszowaniu rzęs :) Efekty nie są spektakularne. :(

      Usuń
  2. Dzisiaj ja dostalam, niestety mam ostre zapalenie oka wiec na razie dam sobie na wstrzymanie...

    OdpowiedzUsuń
  3. piorunujących efektów to nie ma, w sumie, to prawie żadnych :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dopiero miesiąc kuracji, rzęsy muszą mieć czas. Za miesiąc napiszę kolejny post i zobaczymy, czy będzie piorunująco, czy nie :)

      Usuń
  4. Ja na zdjęciach nie widzę efektu :( Szkoda. Z resztą nie przepadam za takimi produktami, bo zazwyczaj działają tak długo, jak się je stosuje, a potem klapa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam kolejny miesiąc, po dwóch powinien się robić efekt wow. :)

      Usuń
    2. Niby tak, ale potem, jak przestaniesz używać, wszystko wróci do 'normy', że się tak wyrażę :(

      Usuń
  5. mnie strasznie podrażniła oczy, i powodowała ból głowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też podrażnia, ale poświęcam się ;)

      Usuń
    2. To jest spowodowane obecnością Bimatoprostu (Lumiganu) w składzie. Niestety jego stosowanie ma wiele skutków ubocznych.

      Usuń
  6. Pierwsze efekty widac chyba po dwóch miesiącach a u Ciebie to już niezła zmiana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama sobie zrobię zdjęcie i sprawdzę jak u mnie po miesiącu :)

      Usuń
    2. Specjalnie zrobiłam sobie zdjęcie na początku kuracji, by co miesiąc porównywać jak działa. To chyba najrzetelniejszy sposób recenzowania produktu tego typu :)

      Usuń
  7. Dziekuje za odwiedziny na moim blogu i mily komentarz!! Bardzo ciekawy post!! Dziekuje za pokazanie tego produktu:) Zdecydowanie narzetelniejszy sposob na dokumentowanie skutecznosci dzialania tego produktu... jest wlascie robienie zdjec przed i po....wielkich zmian nie widac.. rzesy troche zdaja sie byc grubsze, ale jestem bardzo ciekawa co bedzie dalej?? Bede obserwowac!! Pozdrawiam :):)

    www.elisabeth-brzeski.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem ciekawa, co będzie dalej :) Zachęcam do obserwacji :)

      Usuń
  8. Ja jeszcze nigdy nie miałam odżywki do rzęs, więc nawet nie mam zdania na temat skuteczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja pierwsza odżywka, dotychczas używałam tylko olejku rycynowego jak mi się przypomniało :)

      Usuń
  9. Zageszczenie faktycznie widoczne i cena faktycznie odstrasza ;) Jesli jednak starczy na pol roku, mozna to jeszcze przemyslec ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jaki będzie efekt po wykończeniu opakowania :D Sama jestem ciekawa!

      Usuń
  10. nigdy nie słyszałam o tej odżywce, ale faktycznie jest dość droga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli starczy na pół roku, to cena nie będzie tragiczna :)

      Usuń
  11. Efektów chyba dużych nie ma? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co tylko zagęszczenie, ale producent zaznacza że spektakularny efekt ma być po 2 miesiącach. Zobaczymy za miesiąc, gdy napiszę kolejny post :)

      Usuń
  12. Jak dla mnie to są odrobinę gęstsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, co będzie w przyszłym miesiącu :)

      Usuń
  13. Tutaj za specjalnie efektów nie widać, ale najważniejsze, że Ty je zauważasz czyli jakieś sa ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś jest, coś ruszyło. Zobaczymy w przyszłym miesiącu :)

      Usuń
  14. Nie używałam, szukam czegoś na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu akurat na wakacje? Takie wyzwanie?:P Bodetko polecam, jeśli nie masz problemów z oczami:)

      Usuń
  15. Według mnie bardzo ciężko sprawić aby rzęsy wyglądały lepiej i nigdy nie oczekiwałam od żadnego serum/olejka itd efektów wow, dlatego skoro jest efekt minimalny to i tak brałabym w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są produkty, które bardzo mocno stymulują rzęsy, taki właśnie jest drugi składnik odżywki Bodetko. Niestety może także wywołać efekty niepożądane.

      Usuń
  16. firma to dla mnie zupełnie nowość :) ale widać, że rzęsy są gęstsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to do niedawna również była nowość, ale ja lubię nowości :D

      Usuń
  17. Nie widziałam jeszcze tego produktu . Jakiś efekt widać , Twoje rzęsy jakby były gęściejsze ;)) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są gęściejsze, czekam na dalsze efekty z niecierpliwością :D

      Usuń
  18. Ja mam odżywke 4LongLashes i są efekty i były i mam nadzieję będą bo stosuję ją dość nie regularnie ;P
    Co do Bodetko słyszałam, ze wiele dziewczyn uczulił :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę bardzo zwiększone zagęszczenie rzęs, wydłużenie też widać, fajny efekt ciekawe jak będzie dalej

      Usuń
    2. aGwer - tak jak wspomniałam, w składzie jest produkt, który bardzo silnie pobudza cebulki poprzez ich podrażnienie. Na pewno nie jest to odżywka dla każdego, zwłaszcza dla wrażliwców.

      Żaneta, również mnie to ciekawi:)

      Usuń
  19. Jak na pierwszy miesiąc efekty są świetne! Jestem ciekawa jak rzęsy będą wyglądać po wykończeniu odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również jestem ciekawa i nie mogę się doczekać :D

      Usuń
  20. Nigdy nie używałam, ale kuszący produkt, bo efekty zadowalające ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tam nie sięgam po takie odżywki ;] są dla mnie trochę bez sensu ;)
    Ale powodzenia ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopóki się nie wgłębiłam w temat, też nie do końca wierzyłam w ich działanie :) Zobaczymy jak będzie to u mnie wyglądało za miesiąc :)

      Usuń
  23. Ciekawa jestem dalszych efektów. Ja po stosowaniu NewVitaLash spodziewałam się cudów, ale efekt jest taki sobie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że to taki syndrom osób używających odżywek. Każdy spodziewa się cudu jak w reklamie. Swoją drogą też tak mam skoro płacę sporą sumkę, to wymagam:P

      Usuń
  24. Efekty są bardzo widoczne, ale ta cena.. ogromna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ma starczyć na pół roku i efekt ma być spektakularny, to warto :)

      Usuń
  25. Ja mam Rapid Lash - cena podobna, działanie też. Rzęsy się zagęściły, a wydłużyły tylko delikatnie. Ale różnica jest.

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą. Ja jestem ciekawa jak Twoje rzęsy będą wyglądać nie za miesiąc a za jakieś 3, kiedy spełni się pełny cykl życia rzęs.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba jeszcze poczekać, uzbroimy się w cierpliwość :D

      Usuń
  27. Może odrobinę się zagęściły, bo na zdjeciach średnio widać żaby były dłuższe :D Ja już wiem, że to produkt nie dla mnie, skoro podrażnia oczy...stosowałam Revitalash, ale bardzo mnie podrażniał, więc zrezygnowalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. no ja już chcę ten drugi miesiąc widzieć, bo jestem ciekawa czy dalej będzie taki "marny" (chociaż nie do końca!) efekt. :)

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja miałam odżywkę Inveo, ale ona kompletnie nie podrażniała

    OdpowiedzUsuń