środa, 23 lipca 2014

Forte Sweden - Seyo żel pod prysznic. Granat i figa.

Witajcie,

Lato to czas orzeźwiających zapachów i lekkich konsystencji. Chyba każdy się ze mną zgodzi. 


Dziś opowiem Wam o żelu pod prysznic, który urzekł mnie swoim zapachem, a wpadł w moje łapki zupełnie przez przypadek. Robiąc kolorówkowe zakupy w Naturze, Pani w kasie poinformowała mnie o promocjach na żele Seyo. Jako, że lubię nowości, a ten produkt był mi całkowicie obcy wzięłam bez zastanowienia (i bez wąchania, bo lody przed sklepem topiły się w łapkach Małżona). Powąchany po przyjeździe do domu od razu powędrował ze mną pod prysznic. Intensywny, orzeźwiający zapach fig z nutą granatu, w połączeniu z kuszącą czerwienią to jest to.


Producent obiecuje nam niewiele:


Tak naprawdę to wystarczy. Od żelu pod prysznic wymagam, by nie podrażniał mojej skóry, dobrze oczyszczał i dawał chwilę zapomnienia. Seyo spełnia moje oczekiwania.

Cena to około 7 zł za 500 ml. W promocji można go mieć za piątaka.


Ten dobrze pieniący się produkt niestety bez wad nie jest. Jego urzekający zapach nie utrzymuje się na skórze zbyt długo. Dodatkowo konsystencja jest dość wodnista, więc może spływać między palcami.

Mimo konsystencji, żel jest moim numerem jeden w tym sezonie. Gdy tylko osiągnie status denka, zaopatrzę się w kolejny. Może tym razem postawię na grejpfruta i marakuję? Kto wie!


Znacie ten żel? Lubicie produkty Seyo?

38 komentarzy:

  1. Nie próbowałam jeszcze produktów tej firmy, jest to dla mnie nowość.
    Dla mnie głównym kryterium wyboru żelu pod prysznic jest zapach,
    czasami stoję pod półkami i otwieram wszystkie po kolei aby trafić
    na ten, którego zapach najbardziej mi się podoba.
    Skutkuje to czasami ubrudzeniem sobie nosa żelem ;)

    Pozdrawiam, świetna recenzja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam go, ale z tej serii mialam balsam i był kiepski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego balsamu ,bo zawsze używałam z dove ale ten chętnie spróbuje ; )

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sądzę,że zapach może być cudny i na lato idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz widze ta marke

    OdpowiedzUsuń
  6. Granat a marakuja - to na serio jest trudny wybór!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście granat już mam - marakujo przybywaj:D

      Usuń
  7. NIe miałam nic z tej serii, ale wąchałam i jakoś mnie zapach nie urzekł ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znalam, ale brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz w Naturze, to go sobie powąchaj :) Super jest :)

      Usuń
  9. ja miałam wersje gruszkową bodajże i zapach też cudowny <3 na pewno ten zapach sama kupię : p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to może gruszki mnie skuszą następnym razem :D

      Usuń
  10. pierwszy raz spotykam się z takim żelem, ale zapach sprawia, że chciałabym go mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostępne są w drogeriach Natura, warto powąchać!

      Usuń
  11. Pierwszy raz widzę ten żel. Chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam ten tekst pani zza lady: „a może żel w promocji?” jak ja tego nie lubię, taką mają pracę, ale jak będę chciała to sobie wezmę, a tak to przeważnie kupię bez potrzeby „bo pani miała ładny uśmiech i była taka miła” ehh... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja miałam dawno temu balsam z pompką tej marki, ale żelu jeszcze nie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam bardzo dobrze i również bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie również ważne jest w tego typu kosmetykach aby dobrze się pieniły. Jak jest w przypadku tego produktu bo chyba nie jest napisane albo przeoczyłam?

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym zapoznać się z tym zapachem.. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj o nim przy najbliższej wizycie w Naturze :)

      Usuń
  17. W ogóle nie znam tej firmy, ale jak gdzieś zobaczę, na pewno się skuszę ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja niedawno kupiłam sobie balsam do ciała z Seyo, ale jeszcze czeka na swoją kolej. Nie mniej na ten żel też bym się skusiła, bo granat i figa to piękne zestawienie zapachowe.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsze słyszę o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja przy wyborze żelu kieruję się nosem ! Ma pachnieć i już ! :D Nie wymagam też od żelu żeby mnie nawilżał czy ujędrniał ! :D Ma myć i dobrze się pienić no i nie wysuszać dobrze bybyło ;d! :D Z nie miałam żalu seyo ale chętnie bym sprawdziła jakby mi się spisał :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ja też pierwsze słyszę o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń