piątek, 14 listopada 2014

Płyn micelarny Dermika Sebumetic


Witajcie, 

Są wśród Was osoby marzące o matowej skórze? Na pewno! To właśnie dla Was jest dzisiejszy post. Od miesiąca stosuję płyn micelarny Dermika Sebumetic. Ten czas (choć mogłoby się wydawać nie było go dużo) pozwolił mi wyklarować zdanie na temat tego produktu. 
Jesteście ciekawi, czy się polubiliśmy? Zapraszam dalej. 



W łatwootwieralnej buteleczce znajduje się 200 ml bezzapachowego płynu. Taka buteleczka starczy na około 2 miesiące stosowania (u mnie zostało jeszcze pół butelki stąd łatwość oszacowania) na twarz. Dlaczego na twarz? 


Demakijaż oczu tym płynem nie należy do przyjemnych, chyba że nie używacie tuszu do rzęs. Płyn sobie z nim nie radzi. Rozpuszcza tusze bardzo wolno, niedokładnie, wymaga tarcia. Próbowałam na tuszach z 3 półek cenowych - IsaDora, Maxfactor i Eveline. Efekt był raz lepszy, raz gorszy, ale zawsze musiałam czymś domyć resztki. 

Do usuwania makijażu z twarzy nadaje się za to idealnie. Robi to niezwykle delikatnie i dokładnie. Zmycie podkładu mocno kryjącego utrwalonego pudrem fiksującym wymaga zużycia 3 wacików, po czym spokojnie można przejść do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. 


Płyn chociaż jest niezwykle delikatny w smaku jest obrzydliwy! Po pomadce nie zostawi śladu, jednak czuć będziemy okropny posmak goryczki. 



Sebumetic stosowałam także jako tonik, ponieważ polubiłam się z jego działaniem. Szybko i sprawnie uspokaja moją skórę, zmniejszając ilość wydzielanego sebum. Nie przyczynia się do powstawania nowych zmian trądzikowych, czy zaskórników, ale również nie redukuje ich ilości - szkoda.

Odkąd stosuję go rano i wieczorem moja cera zdecydowanie mniej się świeci (a robiła to dość mocno w strefie T). Testowany nawet na mocno podrażnioną skórę nie wywołał żadnej nieprzyjemnej reakcji, dlatego z czystym sumieniem mogę polecić go nawet wrażliwcom. 

Skład produktu jest krótki, przedstawia się następująco:

Aqua, PEG-6, Caprylic/Capric Glycerides, Hexylene Glycol, Panthenol, Niacinamide, Disodium EDTA, Polyaminopropyl Biguanide


Do kupienia w drogerii BodyLand. Cena to 21.50 zł. 



Lubicie płyny micelarne? Macie swoich ulubieńców?

33 komentarze:

  1. Moim najlepszym micelem jest La Roche Posay!
    Radzi sobie z najtrwalszym tuszem do rzęs:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie używam płynów, tylko naturalne mydełka i jest okej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam o nim :) nie mam problemów ze świecącą się cerą, bardziej interesują mnie kosmetyki nawilżające (mam na myśli toniki/płyny micelarne/mleczka), ale chętnie polecę go mamie, która ma podobny problem do Twojego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy go nie miałam ale może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja płynu micelarnego używam właśnie do demakijażu oczu. Resztę twarzy bez problemu zmywam jakimkolwiek żelem, płynem czy czarnym mydłem.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne opakowanie, może w przyszłości wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja pozostaje wierna biedronkowemu micelkowi,radzi sobie u mnie ze zmywaniem makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam go, ale nie kusi mnie jakoś szczególnie :/

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę go po raz pierwszy ale kusi mnie niezmiernie ten micelek

    OdpowiedzUsuń
  10. Micele to mają do siebie że ich smak jest ohydny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety skoro nie radzi sobie z makijażem oczu to u mnie zostaje zdyskwalifikowany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Micelki lubię ,ale za Dermiką nie przepadam ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Będę musiała go wypróbować- dzięki za rade moja cera bardzo błyszczy:))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Też go nie znam, ale trzeba wypróbować:) uściski kochana

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ma chwytliwą nazwę :D Uwielbiam micel Garnier, tani i skuteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy go nie widziałam :) dla mnie faworytem jest micel Vichy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kolejny micel, który chciałabym przetestować:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja na razie ograniczam się z wypróbowaniem nowych miceli, bo 2 czekają w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Raczej nie byłabym z niego zadowolona, bo micelami zmywam oczy i usta, a resztę wolę umyć naturalnym mydełkiem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie odpada i nie chce go : p

    OdpowiedzUsuń
  21. nie używam miceli, ale może ten bym kupiła

    OdpowiedzUsuń
  22. Mocno tuszuję rzęsy, więc to nie jest produkt dla mnie.
    Osobiście używam kosmetyków Cetaphil do pielęgnacji twarzy ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię płyny micelarne- najbardziej Ziaji ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Do codziennego użytku może być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. szkoda,że nie domywa tuszu -nienawidzę tego :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że wolno rozpuszcza tusz do rzęs. Zawsze mnie to drażni w płynach, gdy muszę długo trzeć, by się pozbyć tuszu

    OdpowiedzUsuń
  27. Matowa skora powiadasz??? Chce miec ten plyn :;)!

    OdpowiedzUsuń
  28. nie miałam pojęcia że Dermika ma i takie specjalistyczne kosmetyki...

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie również by się coś na świecenie przydało :)

    OdpowiedzUsuń