środa, 8 października 2014

Miyo Nail Academy Wake Up Your Imagination! Zestaw nr 01 Urban Diva

Witajcie, 

Na moich paznokciach ostatnimi czasy goszczą różne kolory i kombinacje. Aż dziw bierze, jak sobie pomyślę ile dobrego mnie ominęło, gdy przez kilka lat nie malowałam w ogóle pazurów! 
Teraz skutecznie nadrabiam zaległości. 


Jako, że nie lubię nudnych, jednolitych paznokci, staram się dodawać jakieś akcenty. Miyo, aby ułatwić pracę takim kobietom jak ja wypuściło na rynek zestawy do zdobienia paznokci Wake Up Your Imagination. To trzy mini lakiery dopasowane do siebie kolorystycznie. 

Dziś opiszę zestaw Nr 01 Urban Diva. To zestawienie głębokiej, połyskującej czerni, delikatnego różu i lakieru bezbarwnego z ozdobami w odcieniach różu i czerni. Moim zdaniem to świetne połączenie pozwalające wyczarować naprawdę cuda. Troszkę zawiódł mnie róż, ponieważ na paznokciu staje się pół transparentny. 


Formuła lakierów jest dość płynna, jednak nie na tyle by spłwać na skórki. Elastyczny malutki pędzelek ułatwia precyzyjną aplikację. Lakiey nie tworzą smóg jednak wymagają położenia dwóch warstw. 

Maleństwa schną bardzo, bardzo szybko. Róż i czerń utrzymują się na paznokciach bez żadnych baz, przy aktywnym trybie życia średnio 2 dni. Bezbarwny lakier ze zdobieniami trzyma się nawet 5 dni. Dla mnie to bardzo dobry wynik zważywszy na cenę zestawu - około 6 zł.


Ogromny plus za to, że to prawdziwe maluszki. Zmieszczą się w każdej torebce, kosmetyczce, czy nawet kieszeni, dzięki czemu zawsze i wszędzie nasze paznokcie mogą świetnie wyglądać. 

Znacie te lakiery? Podobają Wam się?


52 komentarze:

  1. Czarny jest cudowny :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo głęboki kolor, jedna z piękniejszych czerni jakie miałam ;)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie się prezentują :) Szczególnie ten top!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziwne jest to, że mają takie zakrętki, ale liczy sie piękny efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o tak, takie miniaturki są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają bardzo ładnie, ale ten róż rzeczywiście mógłby być bardziej kryjący...

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się ten zestaw:) szkoda, że tak krótko się utrzymuje na paznokciach:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam , że miyo robi takie bajery :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że pazurek mi się złamał :( Ale mimo to dziękuję!

      Usuń
  10. Widziałam te lakiery, ale nie malowałam nimi jeszcze paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za zdobieniami na paznokciach, uznaję tylko stemple, ewentualnie naklejki (również wodne). Zestaw nie w moim stylu niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może spodobają Ci się inne zestawy :)

      P.S. Kiedyś kochałam się w naklejkach :)

      Usuń
  12. Mnie najbardziej podoba się czarny!! super!
    miłego dnia kochana

    OdpowiedzUsuń
  13. Chce kupić już od dłuższego czasu te lakiery - nigdzie nie mogę ich dostać. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zakup przez internet http://www.pierrerene.pl/pl/245-miyo-nail-academy-.html

      Usuń
  14. Mi sie mega podoba fajny blog i bardzo ciekawy http://madzia-magdzia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się podobają wszystkie!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa, czy inne zestawy też Ci się spodobają :)

      Usuń
  16. Dawno tu nie byłem. Dobrze wiedzieć, że jeszcze jesteś ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy zestaw. Faktycznie idealny do kobiecej torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ten brokatowy jest genialny ;) gdzie można je dostać? ;p
    obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest brokat :) ten i inne zestawy można dostać na stronie http://www.pierrerene.pl/pl/245-miyo-nail-academy-.html

      Usuń
  19. oooo koniecznie musze sobie taki zestawik sprawic :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zestaw! Bardzo mi się podoba dobranie kolorów

    OdpowiedzUsuń