środa, 22 października 2014

Miyo Nail Academy - zestaw numer 3 City Tiger


Witajcie, 

Paznokciowy październik trwa, więc dziś przychodzę do Was z prezentacją trzeciego mini zestawu do zdobienia paznokci Miyo Nail Academy. Jeśli jesteście zainteresowani poprzednimi to zapraszam tutaj -> klik i tutaj -> klik.  



Zestaw numer 3 moim zdaniem idealnie nadaje się zarówno na dzień jak i wieczór. Można nim stworzyć delikatny manicure, a można także zaszaleć. 

Na zdjęciu dwie warstwy lakierów bazowych.

Na stronie producenta City Tiger nie wygląda zbyt kusząco. W rzeczywistości jest to zestawienie pięknej (znanej już Wam z zestawu pierwszego), głębokiej czerni z delikatną brzoskwinią i coat'em łączącym oba te piękne odcienie na małych ozdobach. 


Trwałość jak u poprzedników 2 dni, kropkowy top coat pięknie ją przedłuża do 4-5. 

Zalecam dobre wymieszanie lakierów przed ich użyciem. Na zdjęciu widać ewidentne rozwarstwienie. 


City Tiger to mój faworyt wśród zestawów mini, chociaż nie będę ukrywała, że brzoskwinia mogłaby mocniej kryć. 

Przypadł Wam do gustu ten zestaw?

  

37 komentarzy:

  1. ten zestaw jest najlepszy ze wszystkich trzech! szkoda, że moje paznokcie nie nadają się teraz do malowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny post, który przekonuje mnie w tym, że te maluszki są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten efekt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie wymalowane paznokcie!
    ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasują Ci te pazury i podoba mi sie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Bliżej mu do pomarańczu :) Z różem jest zestaw nr 1 :)

      Usuń
  7. jak czekoladowa polewa w posypką.... mniam, mniam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale czad !!! bardzo mi się podoba, też uwielbiam kombinować z paznokciami :)
    miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne pazurki :))

    Też obserwujemy, dzięki!!

    OdpowiedzUsuń
  11. też mam ten zestaw :) piekne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale fajne maluszki :)
    ciekawy efekt!

    OdpowiedzUsuń
  13. Poluje od dłuższego czasu na te lakiery - nigdzie nie mogę ich dostać. :/

    OdpowiedzUsuń
  14. ale pięknie zestawione kolory, bardzo efektownie i elegancko :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne, szczególnie różowe :)

    http://classylicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne lakiery i paznokcie :) Dziękuję za obserwację. Ja również obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Nadal jestem największą fanką zestawu niebieskiego. Ten jest OK, choć u mnie nie znalazłby zastosowania.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne są te lakiery. Na prawdę super.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne te zestawy, największe wrażenie zrobił na mnie czarny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam, mam i też uważam, że najśliczniejszy! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny efekt, ale chyba nie jest ten brokacik zbyt gesty...

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawy efekt na paznokciach, jednak brokaty nie są już w moim guście, przeszedł mi okres fascynacji nimi :D

    OdpowiedzUsuń