środa, 15 października 2014

MySecret Nail Polish - róże z błyskiem


Witajcie, 

Mój październik jest bardzo kolorowy między innymi za sprawą lakierów MySecret Nail Polish
Ci, którzy śledzą mój FB wiedzą, że jestem szczęśliwą posiadaczką całej najnowszej kolekcji. 

  Jeszcze nie dawno nie podejrzewałabym siebie o to, że pokocham róż. Odcień Baby Pink i Pink Flirt jednak jako jedne z pierwszych wylądowały na moich paznokciach. Jak się sprawdzają? Zapraszam do lektury. 


Odcień numer 203 nosi nazwę Baby Pink. To delikatny, zgaszony róż pokrywający płytkę paznokcia przy dwóch warstwach. Baby Pink poza kolorem nadaje także piękny połysk. Świetnie gra solo jak i z Top Coat'ami. 



Jeśli już mowa o Top Coat'ach, w nowej kolekcji MySecret znajdziemy ich siedem. Moim zdecydowanym faworytem do duetu z różem jest 224 Golden Flakes. To przepięknie mieniące się złotem i różem płatki, nadające wielowymiarowości lakierom bazowym. Poza genialnym wykończeniem dostajemy także przedłużenie trwałości lakieru nawet do 6-7 dni! Tego cudaka zobaczycie jeszcze niejednokrotnie na moich paznokciach! 





Kolejny, tym razem mocny róż, który moim zdaniem świetnie komponuje się z powyższym duetem to 206 Pink Flirt. To propozycja dla odważnych dziewczyn, jest bardzo kuszący, soczysty i mocno napigmentowany. Wystarczy jedna warstwa, aby równomiernie i bez prześwitów pokryć płytkę paznokcia. 



Lakiery bazowe z nowej kolekcji MySecret niesłychanie szybko wysychają. To ich ogromna zaleta, ponieważ w ekspresowym tempie możemy stworzyć manicure. Zgodnie z obietnicą producenta, lakiery nie pozostawiają smug. 


Cena lakierów to jedyne 6,99 zł. Ja przepadłam, te cuda każda z Was powinna poznać osobiście. 

Cieszę się niezmiernie, że mam całą kolekcję. Malowanie paznokci nigdy nie było dla mnie taką przyjemnością.

Znacie te lakiery? Który z kolorów z kolekcji chciałybyście zobaczyć w kolejnym poście? 

28 komentarzy:

  1. Nie dziwie sie ze kochas te cukieraski! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Są cudaśne :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety ja nie miałam jeszcze okazji kupić lakierów z MySecret :( Twoje zdobienie jest bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się! Baby pink najlepszy ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Baby pink uwielbiam :) Ten to coat też mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie ma się nad czym zastanawiać, jest genialny ;)

      Usuń
  6. Swietnie sie prezentuja, odcien 203 zwlaszcza przypadl mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądają te pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te kolorki. Najbardziej podoba mi się ten pastelowy różowy!
    Ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie są urocze, pięknie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jasny róż jest ładny, choć jak dla mnie trochę zbyt subtelny. Za to ciemny róż szalenie mi się podoba. Chyba jeszcze nie miałam lakierów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie lakiery mi się podobają lubię takie intensywne jak i delikatne kolory. =)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przyglądałam się nigdy lakierom MySecret. Chyba będę musiała to zrobić, zaintrygowały mnie te kolorki :)
    Na moim blogu, specjalnie dla obserwatorów - starszego grona oraz tych zupełnie nowych - pojawił się konkurs, w którym do wygrania są buty Ugg Australia w wybranym kolorze. Mam nadzieję, że spodoba Ci się mój pomysł i weźmiesz udział :-) Pozdrawiam, Michalina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie pożałujesz :) Mają naprawdę cudne kolory w nowej kolekcji :)

      Usuń
  13. Nie wiem jak to możliwe ale nigdy nie miałam lakierów tej firmy ale widzę, że są całkiem ładne. Czas odiwedzić Naturę :)
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  14. Pink Flirt zdecydowanie wpadł mi w oko! idealny dla przełamania szarugi za oknem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciemny róz idealny dla mnie;) no i przypomniałaś mi o flejksach...

    OdpowiedzUsuń