sobota, 18 października 2014

Miyo Nail Academy - zestaw numer 2 Ny by night.


Witajcie, 


Dziś będzie szybciutko, ponieważ ostatnio rozpisywałam się o właściwościach zestawów mini lakierów Miyo -> klik! 

Na moich paznokciach gości zestaw numer 2 - Ny by night. To niebieskości, które świetnie prezentują się razem jak i osobno. Do mojego manicure wkradła się czerń z zestawu numer 1 - mam do niej słabość. 



Niebieskości, tak jak ich poprzednicy wymagają co najmniej dwóch warstw, aby ładnie pokryć płytkę paznokcia. Robi się to jednak bez problemów, ponieważ schną szybko i nie smużą. 


Od lewej - piękny, głęboki granat, następnie niebieski złamany fioletem, oraz żywy błękit. 
Można nimi wyczarować wiele, ogranicza nas tylko wyobraźnia! 


Pędzelki są precyzyjne,elastyczne, a wszystkie włoski ładnie do siebie przylegają. 




Mini zestawy można zakupić internetowo -> klik

Cena to niespełna 7 zł, a ile radości! 

Podoba Wam się takie zestawienie kolorystyczne? 

25 komentarzy:

  1. Jakie piękne te maleństwa, ah ;) I to jeszcze za taką cenę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam wersje z rożem. I to jest bombastyczne! I cudowne do wzorkow!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie potrafię zdecydowany który podoba mi się najbardziej, wszystkie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne błękity ! ja mam urban diva i na prawdę jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny :). Niebieskie lakiery uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ! Nawet te maleńkie buteleczki mnie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kolory i bardzo fajna cena! Podobają mi się co najmniej trzy te zestawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Te kolory- piękne!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne i intensywne kolory...Mnie najbardziej podoba się ten najciemniejszy!
    buziaki kochana

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne, nie wiedziałabym na który odcień się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne te kolorki :)
    ps. mogłabyś kliknąć w link na moim blogu? :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne są, wszystkie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten zestaw podoba mi się dużo bardziej niż poprzedni. Uwielbiam takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolorki :) Chyba ten żywy błękit najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam paznokcie w odcieniach błękitów itp. w dodatku jestem baaardzo zadowolona z miyo, więc pewnie się skuszę

    OdpowiedzUsuń